Apie saugaus eismo specialistą Marių Maldeikį (2025-02-07) | Telkinys

TURINYS

Saugaus eismo komandos vadovas
4. Marius Maldeikis ir išgaravęs viskis
3. Marius Maldeikis ir mirtinos S. Batoro g. perėjos
2. Marius Maldeikis ir „nauja pėsčiųjų perėja negali būti įrengta jei 100 m ir mažesniu atstumu yra kita pėsčiųjų perėja“
1. Marius Maldeikis ir „po kapines važinėti automobiliais draudžia Kelių eismo taisyklės“


● Saugaus eismo komandos vadovas

Marius Maldeikis (vadindamasis „patarėju“) eina Vilniaus m. administracijos Infrastruktūros grupės Saugaus eismo komandos vadovo pareigas.

https://vilnius.lt/lt/struktura-ir-kontaktai/?stid=685

Funkcijos

„IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
15. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
16. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
17. Priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
18. Rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
19. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualią informaciją.
20. Vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
21. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją.
22. Vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
23. Valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
24. rengia, dalyvauja rengiant su automobilių statymu ir eismo organizavimu susijusias programas, diegimo instrukcijas bei organizuoja ir kontroliuoja jų vykdymą.
25. kontroliuoja, kad transporto priemonių statymą reglamentuojančių, techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo bei priežiūros darbai būtų atliekami gerai, pagal projektus, schemas ir techninių sąlygų reikalavimus.
26. organizuoja automobilių statymą reglamentuojančių, techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo bei priežiūros darbus.
27. duoda nurodymus, privalomus vykdyti transporto priemonių statymą reglamentuojančių, techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo bei priežiūros darbuose dalyvaujantiems asmenims.
28. pagal savo kompetenciją vykdo kitus skyriaus vedėjo vienkartinio pobūdžio pavedimus, siekdamas įgyvendinti institucijai iškeltus strateginius tikslus.
29. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
30. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
30.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.2. studijų kryptis – transporto inžinerija (arba);
arba:
30.3. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
30.4. darbo patirtis – saugaus eismo kelių srityje patirtis ;
30.5. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.“

Veiklos užduotys

„Pėsčiųjų perėjų prie sankryžų ir VT stotelių įrengimo įgyvendinimas. (Terminas: 2024-12-31)
Saugaus eismo grupės vykdomų 2024 m. projektų suvedimas į projektų valdymo sistemą ir jų įgyvendinimo priežiūra. (Terminas: 2024-12-31)
Naujų sutarčių (5 dalių) eismo reguliavimo ir saugumo priemonių rangos darbų techninės specifikacijos projekto parengimas. (Terminas: 2024-12-31)
Organizuoti „Vilniaus miesto techninių eismo reguliavimo priemonių IS“ sistemoje 360 view atnaujinimą. (Terminas: 2024-12-31)
Atnaujinti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2009 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. 30-1783 „Dėl techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo ir jų priežiūros Vilniaus mieste tvarkos aprašo tvirtinimo“ patvirtintą Techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo ir jų priežiūros Vilniaus mieste tvarkos aprašą. (Terminas: 2024-12-31)“


4. Marius Maldeikis ir išgaravęs viskis

Po 2024-11-14 pėsčiojo žūties vienoje S. Batoro perėjų ir Eduardo Kriščiūno FB įrašo iš M. Maldeikio paskyros dingo visos tauriųjų alkoholinių gėrimų, manytina, teikiančių (teikusių?..) eismo saugumo specialistui didelį džiaugsmą, nuotraukos. Įdomu kodėl.

↑ 2024-11-14

↑ 2025-02-07


3. Marius Maldeikis ir mirtinos S. Batoro g. perėjos

2024-12-09

„Man atrodo, kad plačiausias Lietuvoje bendras pėsčiųjų ir dviračių takas surastas.
Jis yra S. Batoro gatvėje, kur nužudytas jau ne vienas per kelią einantis žmogus ir tas akivaizdžiai per platus takas Mariui Maldeikiui (Vilniaus miesto savivaldybėje už eismo saugumą acakingas tipas) bei jo komandai sutrukdė norminiu, t.y. mažesniu, nei 4 metrų atstumu, nuo eismo juostos krašto, pastatyti apie kelią kertančius pėsčiuosius perspėjantį ženklą.“
https://www.facebook.com/groups/VilniusGaliGeriau/posts/1089017949205891

+

2024-12-13
„Šiandien ženklą sumontavo ant atitvaro statramsčio. Tik UAB ,,Gato” montuotojai ar nemato ar neturėjo kuo stulpą patrumpinti, nes auksčių skirtumas su kitoj pusėj esančiu ženklu turbūt iki metro skiriasi. Ar jis spec. iškeltas, kad technika prižiūrinti taką nenulaužtu ?“
https://www.facebook.com/groups/VilniusGaliGeriau/posts/1089017949205891/?comment_id=1091114805662872

2024-11-14

„Vilniaus saugaus eismo komandai vadovauja toks viskio mėgėjas Marius Maldeikis (https://www.facebook.com/marius.maldeikis), kuris, teoriškai, atsakingas už eismo saugumą mieste.
Tai žinokite, kad ant šio žmogaus sąžinės per metus vienoje konkrečioje perėjoje S. Batoro gatvėje yra 2 mirtys ir vienas sužalojimas. Per nepilnus metus jau antra mirtis vienoje ir toje pačioje perėjoje!
Jei kas pažįstate specialistą Marių, paklauskite kaip jis jaučiasi jau daugiau nei 10 metų nieko nedarydamas, kad perėja būtų įrengta pagal įstatymų reikalavimus.
Taip, įstatymai DRAUDŽIA tokioje vietoje laikyti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, tačiau Marius ir jo vadovas Ilja Karužis/Žaibas (https://www.facebook.com/ilja.zaibas/) dėl to nė kiek nepergyvena, nes visuomenė net nesupranta, kad šie konkretūs asmenys yra labiausiai atsakingi už jų artimųjų žūtis.

Priminkite jiems ir supraskite patys, kad Vilniaus miesto savivaldybė yra gatvių savininkė ir todėl PRIVALO užtikrinti saugų eismą jose.
Už nusikalstamą pareigų neatlikimą yra numatytos bausmės, tačiau prokurorai, panašu, tai pamiršo.

Ir ne, „kryptinio apšvietimo“ čia tikrai nepakanka, ką rodo ir žūčių statistika. 2 žuvę per metus yra kiek daugoka, ar ne?
S.Batoro gatvė virsta mirties keliu būtent dėl Vilniaus miesto savivaldybės tarnautojų piktybiško įstatymų nesilaikymo.

—-
Perėjų įrengimo taisyklės:
21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;
21.3. pėsčiųjų perėja yra A kategorijos gatvėje arba B kategorijos gatvėje, kurioje organizuojamas nepertraukiamas eismas (sankryžos skirtingų lygių);

https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/3709b190e90211ea9342c1d4e2ff6ff6/asr
—-

Kaip atrodo eismas prie perėjos galite pažiūrėti video: https://youtu.be/lbBWE0L6tUA

Pranešimai apie šioje perėjoje nužudytus žmones:
https://www.delfi.lt/news/daily/crime/skaudus-ivykis-vilniuje-zuvo-automobilio-partrenktas-vyras-susidare-spustys-120064525

https://reidasofficial.lt/naujienos/eismo-ivykiai/vilniuje-del-mirtino-pesciuju-eismo-ivykio-uzdaryta-batoro-gatve/

https://www.facebook.com/groups/VilniusGaliGeriau/posts/vilniaus-saugaus-eismo-komandai-vadovauja-toks-viskio-m%C4%97g%C4%97jas-marius-maldeikis-h/1073535134087506

↑ „Perėjos prieigos, kur greitis sumažinamas dirbtinai“

↑ „Eismo įvykiai pažymėti taškais
Eismo įvykių žemėlapis: https://maps.vilnius.lt/transportas?zoom=5&x=588591.0080602893&y=6062924.224702871&transportas=999!33!49!66!46!48!47!43!45!44!40!42!41!37!39!38!34!36!35!59!64!61!13!22!65!6!3!0!&allLayers=999!4!2!1!0!&basemap=base-orto&identify=allLayers

↑ „Mariaus Maldeikio FB profilis“

↑ „Marius Maldeikis – Saugaus eismo komandos vadovas. Daugiametis.“

↑ „Ilja Karužis pasakoja kaip rūpinasi pėsčiaisiais.“

KOMENTARAI

„Ta gatvė amžina problema, anksčiau ties Rudens gatve vis vaikus nutrenkdavo, bet į gyventojų prašymus atsakydavo, kad nėr lėšų įrengti sviesoforo, bet pastačius Amerikos mokyklą, lėšų atsirado. Taip pat baisi perėja ir ties Šaudyklos stotele, nes ten gali ir 10 min prastoveti ir nesustos mašinos.“

„Čia tie abudu iš becirkiniu komandos?“
+
„ne. Marius Maldeikis dar iki 2011-ųjų buvo acakingas už eismo saugumą.
Ilja Karužis atėjo prie Šimašiaus, kai prokurorai išsivedė Virginijų Paužą.“

„Viskas ok, kad viešinamos problemos, bet prie ko žmogaus fb profilis?“
+
„Nepriekaištinga reputacija – nepriekaištingos reputacijos asmenimis nelaikomi:
5) asmenys, piktnaudžiaujantys alkoholiu, narkotinėmis, toksinėmis arba psichotropinėmis medžiagomis;“
+
„Jei kalbate apie žmonių žūtis pirmiausia yra kalti tie, kurie nesilaikė KET, t.y. tie kurie viršyjo greitį, nesilaikė saugaus atstumo, žiūrėjo į ragelį ir t.t, o ne valdininkai, kurie gali turėti savų pomėgių nesusijusių su užimamonis pareigomis, į kur jūs konkrečiai apeliuojate. Ir tai yra neetiška.“
+
„Jei nieko neišmanote apie eismo saugumą ir nesuprantate, kad PPOT yra privalomas dokumentas, kurį rengė gerokai protingesni už Marių Maldeikį asmenys, tai manlabaigaila. Ne, kad kažkas viršijo greitį ten, kur tai daryti skatina pati infra, kelio savininko neatleidžia nuo atsakomybės. Ne be reikalo PPOT draudžia DIRBTINAI mažinti greitį.“

„Batoro gatvėje yra dar tokia nereguliuojama perėja prie Lelijų st. Nuo sankryžos su Dūmų g. leidžia 60 km/h, tada lėtina iki 50 su įspėjimu apie perėją ir pravažiavus vėl 70.“

[2024-11-19]
https://www.delfi.lt/news/daily/crime/skaudus-ivykis-vilniuje-automobilis-partrenke-du-vyrus-vienas-zuvo-ivykio-vietoje-120065674
Vakar ir vėl“


2. Marius Maldeikis ir „nauja pėsčiųjų perėja negali būti įrengta jei 100 m ir mažesniu atstumu yra kita pėsčiųjų perėja“

VMS atsakymas 2025-02-04

„DĖL ATSAKYMO PATEIKIMO
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos pavedimu pagal kompetenciją atsakydami į Jūsų 2024-10-29 d. paklausimą (Savivaldybės reg. Nr. A97-33828/24) informuojame, kad programėlėje „TvarkauMiesta.lt“ įkeliant atsakymo tekstą įsivėlė techninė klaida. Patikslindami pateiktą atsakymą informuojame, kad ties Vito Gerulaičio – Kazio Ulvydo sankryža, prašytos įrengti nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos poreikis yra įtrauktas į 2025 metų reitinguojamų naujų nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų įrengimo sąrašą.
<...>
Dėkojame už Jūsų pateiktą informaciją apie Infrastruktūros grupės pateiktame atsakyme į 2024-05-27 d. užklausimą programėlėje „TvarkauMiesta.lt“ pastebėtą klaidą. Atsiprašome, tačiau dėl labai didelio gyventojų ir juridinių asmenų prašymų, pasiūlymų ir kitų raštų kiekio, kartais teikiant atsakymus gali pasitaikyti klaidų. Savivaldybės administracija deda visas pastangas, kad prašymai, įskaitant ir pranešimus gaunamus per programėlę „TvarkauMiesta.lt“, būtų tinkamai išnagrinėti ir į juos būtų tinkamai atsakyta.
Grupės vadovas Ilja Karužis“

https://www.pestieji.lt/pranesimas-vilniaus-m-savivaldybei-del-vieso-klaidinancio-atsakymo-apie-pesciuju-perejas-250114#vms-atsakymas-2025-02-04

Statuso patikrinimas 2025-01-12

↑ „Pagrindiniai vykdytojai:
Infrastruktūros grupės patarėjas
Marius Maldeikis“

https://vilnius.lt/lt/#documentStatusModal

Dokumento registracijos nr. – A97-33828/24.

https://www.pestieji.lt/pranesimas-vilniaus-m-savivaldybei-del-vieso-klaidinancio-atsakymo-apie-pesciuju-perejas-250114#2025-01-12-statusas

Iš Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių

„23. Atnaujinamos esamos arba įrengiamos naujos pėsčiųjų perėjos įrengimo vieta kartu su eismo intensyvumo kriterijais (žr. <...>) turi atitikti šiuos eismo saugos kriterijus:
<...>
„23.11. 100 m ir mažesniu atstumu nėra pėsčiųjų perėjos virš kelio, požeminės ar šviesoforais reguliuojamos perėjos;“

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/69f4fa61e96611ea8d16c98db9b69006/asr

https://www.pestieji.lt/pranesimas-vilniaus-m-savivaldybei-del-vieso-klaidinancio-atsakymo-apie-pesciuju-perejas-250114#organizavimo-taisykles

E. Kriščiūno pranešimas VMS 2024-10-29

„<...>
Matydamas, kad viešai buvo klaidinami asmenys ir įtardamas negebėjimą atlikti pareigas dėl nekompetencijos arba piktybiškumo, prašau:
1. Nurodyti kuris konkrečiai tarnautojas rengė šį klaidinantį atsakymą
2. Pradėti tarnybinį patikrinimą ir nustatyti dėl kokių priežasčių buvo pateiktas toks atsakymas.
<...>“

https://www.pestieji.lt/pranesimas-vilniaus-m-savivaldybei-del-vieso-klaidinancio-atsakymo-apie-pesciuju-perejas-250114#2024-10-29-pranesimas-vms

2024-10-29 įrašas apie pranešimą el. piliečių aptarnavimo sistemoje „Tvarkau miestą“

● Pranešimas el. piliečių aptarnavimo sistemoje „Tvarkau miestą“ 2024-05-27

„prašau įrengti pėsčiųjų pereją. Ir/arba perkeltį pereją per 30 metrų anksčiu, arba lai buna abi.“

● VMS Infrastruktūros grupės atsakymas

„Informuojame, kad pėsčiųjų perėjos gali būti įrengiamos pagal Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisykles. Pagal šių taisyklių 23.11 punktą nauja pėsčiųjų perėja negali būti įrengta jei 100 m ir mažesniu atstumu yra kita pėsčiųjų perėja. V. Gerulaičio ir J. Ralio gatvių sankryžoje esama pėsčiųjų perėja, o tai mažiau nei 100 metrų iki Jūsų nurodytos vietos. Jūsų prašomoje vietoje vienoje V. Gerulaičio gatvės pusėje infrastruktūriškai įrengtos automobilių stovėjimo vietos, todėl nauja pėsčiųjų perėja prie esamos infrastruktūros ir šalia esančios perėjos negali būti įrengta. Šiais metais naujų pėsčiųjų perėjų įrengimo darbai su infrastruktūros pertvarka suplanuoti. Šioje vietoje pagal miesto planus naujos pėsčiųjų perėjos įrengimas, naikinant automobilių stovėjimą ir esamą perėją, neplanuojamas.“

https://www.pestieji.lt/pranesimas-vilniaus-m-savivaldybei-del-vieso-klaidinancio-atsakymo-apie-pesciuju-perejas-250114#2024-10-29-irasas-klaidinantis-atsakymas


1. Marius Maldeikis ir „po kapines važinėti automobiliais draudžia Kelių eismo taisyklės“

Pranešimas 2021-07-18

https://tvarkaumiesta.lt/problem/201868

„Prašau pakeisti kelio ženklą „301. Įvažiuoti draudžiama“ („Draudžiama įvažiuoti visoms transporto priemonėms, išskyrus maršrutinį transportą“), senų senovėj įrengtą prie įvažiavimo į Sudervės katalikų kapines iš Ąžuolyno g. pusės, kelio ženklu, nedraudžiančiu aptarnaujančiojo transporto eismo.
Kad suvoktumėte, koks neadekvatus yra dabar „galiojantis“ draudimas, pridedu vieną birželio popietę atsitiktinai einant pro šalį darytas nuotraukas.
Neadekvatus + nėra kontrolės = negalioja.“

Atsakymas 2021-08-19

„Informuojame, kad Jūsų nurodytoje vietoje kelio ženklas riboja automobilių eismą į kapines. Kelio ženklo keisti nenumatoma, nes po kapines važinėti automobiliais draudžia Kelių eismo taisyklės. Šio kelio ženklo kontrolę gali atlikti tik policija. Informuosime policija dėl automobilių eismo į kapines kontrolės sugriežtinimo.“

Pranešimas 2021-12-03

„1. Prašau nurodyti, kuris Eismo organizavimo skyriaus darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos) 2021-08-19 pateikė atsakymą į šį pranešimą: https://tvarkaumiesta.lt/problem/201868.
„Informuojame, kad Jūsų nurodytoje vietoje kelio ženklas riboja automobilių eismą į kapines. Kelio ženklo keisti nenumatoma, nes po kapines važinėti automobiliais draudžia Kelių eismo taisyklės.“
2. Atsakymą pateikusio Eismo organizavimo skyriaus darbuotojo prašau paaiškinti, kuris (-ie) Kelių eismo taisyklių punktas (-ai) draudžia „po kapines važinėti automobiliais“.
3. Kuris Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių punktas numato ženklą nr. 301 naudoti teritorijoms, kuriose visiškai draudžiama važiuoti, o ne tik vienpusio eismo keliams?“

Atsakymas 2022-01-03

„Sutinkame su Jūsų informacija ir pastebėjimais, tačiau informuojame, kad esamas kelio ženklas Nr. 301 „Įvažiuoti draudžiama“ buvo įrengtas seniau, nei buvo patvirtintos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės (Nr. 3-83).
Dėkojame už pastebėjimus. Kapines prižiūrinti bendrovė informuota apie kelio ženklo sutvarkymą bei pateikti pasiūlymai dėl eismo tvarkos tikslinimo įvedant aiškesnę eismo tvarką, kuri užtikrintų kapinių lankytojų patekimą ir atitiktų kelio ženklų įrengimo taisykles.
Atsiprašome, kad pirminiu atsakymu Eismo organizavimo skyriaus Saugaus eismo poskyrio vedėjas Marius Maldeikis neišsamiai išdėstė apie Jūsų pateiktą problemą ir rezultatus.“

https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/pfbid0PHgXF52tXgN4zG7DiTpqSfEpcG3rUjT7kxW4zXHXsNLNKfvKUKLKBoe9JGjeVNvFl

Leave a Comment