Apie važiuojamosios dalies krašto atitvėrimą pėstiesiems Trakų g. Vilniuje 2019 m. (2025-02-02)

2024-03-10

„Vilnius prie Benkunsko“ – pėstiesiems: pažaidėt ir užtenka. Juosta pėstiesiems važiuojamojoje dalyje panaikinta.


2019-10-22


2019-10-16

„Trakų g. įgyvendintas pasiūlymas laikinai atitverti dalį važiuojamosios dalies, kad būtų daugiau vietos pėstiesiems: https://www.facebook.com/vilniusjuda/posts/717223618683216.
Džiugu, kad užteko drąsos pabandyti – skaitant komentarus akivaizdu, kad net mažus pokyčius darant jos reikia.
Esame įsitikinę, kad šioje vietoje šiomis aplinkybėmis – „geriau taip negu niekaip“, vienareikšmiškai.
Pastabos.
• Pranešimą vertėjo iliustruoti nuotrauka, daryta kitoje atitverto ruožo pusėje – kur šaligatvio plotis nesiekia metro.
• Abiejuose atitverto ruožo galuose (o vėliau ir daugelyje kitų vietų) galėtų stovėti firminės žalios spalvos ženklai „Vilnius vaikšto“ (eskizas pridedamas; Edmundas Jankauskas, atsiradus poreikiui parengtumėte failą?).“

https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/473449386595758


2019-09-26

„Administracijos direktoriui pateikėme pasiūlymą laikinai atitverti dalį važiuojamosios dalies Trakų g., kad būtų daugiau vietos pėstiesiems.
Vietos pėstiesiems iki šiol buvo skirta nedaug: https://www.facebook.com/groups/1477920162225178/permalink/2317521191598400.
Papildomas komentaras:
„1. Trakų g. – gyvenamoji zona: ten teisėtai galima eiti važiuojamąja dalimi išilgai šaligatvio, bet: žr. 2, 3.
2. Dauguma pėsčiųjų nežino, kad ten gyv. zona ir kas apskritai yra gyv. zona, nes gyv. zonos Vilniuje iki šiol – eismo reguliavimo veiksmais nerealizuota abstrakcija.
3. Būtent toje vietoje, kur šaligatvis siauriausias (ties pastatu nr. 7), važiuojamoji dalis piko metu dažniausiai būna užstatyta sustoti draudžiančių ženklų nepaisančių vairuotojų automobiliais; vairuotojai dažniausiai – mylinčios mamos, nes netoliese vaikų darželis.
Pasiūlymo atitverti dalį važiuojamosios dalies ESMĖ – PADARYTI ką nors TIKRO pėsčiųjų labui ČIA IR DABAR, nelaukiant kada nors prasidėsiančio remonto, t. y. rekonstrukcijos.
Atitveriant galima a) realiai padėti konkrečioje probleminėje vietoje lengviau judėti pėstiesiems, b) vykdyti švietimą (kas yra gyvenamoji zona) ir c) skleisti žinią, kad: pėstieji rūpi; savivaldybė nori, gali, moka ir nebijo daryti dalykus čia ir dabar, nestrigti svarstymuose ir pasiruošimuose.“
Pasiūlymas priimtas: https://www.facebook.com/groups/1477920162225178/permalink/2942647809085732/?comment_id=2948590001824846 [nuoroda nebeveikia]
„Ačiū už pasiūlymus! Išgirdome poreikį užtikrinti judėjimą visiems, tad erdvę pėstiesiems atskirsime plastikiniais stulpeliais (tiesa, ties įsukimais į bromas teks sudėti vadinamąsias “bitutes” vietoje stulpelių, nes juos sukantys automobiliai greitai išlaužytų) ir ties Trakų g. 7 nuleisime bortą, kad ant šaligatvio grįžti galėtų tiek neįgalieji, tiek tėvai su vaikų vežimėliais. Manome, kad kaip laikinas variantas iki rekonstrukcijos, pagerins pėsčiųjų situaciją šioje gatvėje. Laikiną praėjimą planuojame sukurti per ateinančią savaitę :)“
#neviskastaipjuodavilniuje“

https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/461317257808971


2018-09-21

„Pėsčiųjų judėjimas Trakų gatvėje jau tris dienas atrodo taip arba dar blogiau. Popiežiaus pasitikimo tvorelės problemą tik išryškino. Ir kai nėra tvorų ten einantys dažnai patiria infrastruktūros keliamą stresą. Grupelė žmonių sustojusių pasikalbėti, tėtis su vežimėliu, lėtai judanti močiutė. Pėsčiųjų judėjimas viename pagrindinių šliuzų į senamiestį stringa. Norint prasilenkt reikia lįst į automobiliais užstatytą gatvę. Gerai, kad ji tokia banguota, bent greičiai nedideli.
Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto savivaldybė, gal yra planų čia viską tranformuoti? Nes niekiap nesuptantu, kam reikalingas 5 m pločio vieškelis į senamiestį.“

https://www.facebook.com/groups/LPAgrupe/posts/2317521191598400

KOMENTARAI

Leave a Comment