Skip to content
Lietuvos pėsčiųjų asociacija (LPA)
  • Apie LPA
    • Kodėl LPA
    • (-)Tikslai
    • Atsiliepimai
  • Ką daryti
  • Pasiekimai
  • Parama
    • Kaip naudoti „Contribee“
    • Kaip skirti 1,2 proc. GPM
    • Mokesčiai už gautą paramą
  • Kontaktai
  • Rekvizitai
  • Facebook
  • Youtube

Kontaktai

• lpa@pestieji.lt

• LPA diskusijų grupė: https://www.facebook.com/groups/1477920162225178

Užvažiavimai ant pėsčiųjų perėjose

2021: 316 (žuvo: 10; sužeista: 315)
2020: 290 (žuvo: 13; sužeista: 289)
2019: 393 (žuvo: 12; sužeista: 396)
2018: 458 (žuvo: 16; sužeista: 465)
2017: 504 (žuvo: 15; sužeista: 517)
2016: 490 (žuvo: 17; sužeista: 496)
2015: 478 (žuvo: 20; sužeista: 480)
2014: 508 (žuvo: 33; sužeista: 499)
2013: 596 (žuvo: 17; sužeista: 613)
2012: 526 (žuvo: 17; sužeista: 540)
<…>
Daugiau

Vairuotojų požiūris

„Pasak pedagogo Tomo Rinkevičiaus, abi pusės turi būti dėmesingesnės. Pėstieji, eidami per perėją, turėtų negalvoti, kad turi pirmenybę. Nes taisyklėse sakoma, kad įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu ir nebus trukdoma transporto priemonėms.“

•••••

„ne, dviratis nėra pilnateisė transporto priemonė gatvėse. Gatvėse sunkų savo darbą dirba sunkvežimių ir autobusų vairuotojai, ten žmonės lekia automobiliais į darbus ir veža vaikus į darželius. Ten daug tonų, dideliais greičiais važiuojančio metalo. Dviratis gatvėje yra gaidys, stabdis ir pyzdukas.“

•••••

„Vilniuje Olandų g. moters vairuojamas Ford perėjoje parbloškė dvi mergaites, viena jų sužeista sunkiai.“
↓
„Kada prades mokyt vaikus kad reikia saugotis patiems? Niekas neapsaugos nuo zioplo, girto, aklo ar dar kokio, jei patys nesisaugosim niekad musu neapsaugos tuo labiau perejos kurios nera stebuklingos nuo kulku negelbeja“

„Pestysis privalo saugotis pats pereidamas gatve, nes daugelis galvoja, kad pereja yra saugos aikstele. Tai tik vieta saugiau pereiti gatve. Kiekvienam vairuotojui gali kas nors nutikti“

•••••

„Gaila moterytes.. kazkoks rusas nemokantis per pereja eit gyvenima sugriove, tiek emociskai tiek finansiskai. o kad greiti virsijo.. kas pagal KET mieste vazineja?“

•••••

„Gal tada dalis supras, kad sustabdyti 70 kg sikna, begancia i kelia yra daug lengviau nei 1800 kg svorio automobili.“

•••••

„Yra tik vienas vaistas, ir jį turi pėstieji- nelįsti po ratais.“

„Pagrindinė priežastis tokių autoįvykių pigi pėsčiųjų perėjų infrastruktūra.“

„Kol valdžia ne apsvies perėjų ,tol žus pėstieji o vairuotojai ses į kalėjimus…“

„Nu kaip nekalti? Gi palindo… Turėjo įsitikinti, kad saugu. Nežinai, ar budulis važiuos, ar senukas, kuriam širdis sustos.“

„Ar tikrai moteris eidama per pereja pagal KET isitikino kad automobilis sustojo ir praleidzia pestiji.ar buvo akiu kontaktas kaip rasoma KET.Nepritariu kad perejoje numustas pestysis kalte tik vairuotojo. Siam atveji nei vairuotojas nei pestysis nesilaike KET.Ar tikrai pestysis turejo atsvaita kuri privaloma nesioti tamsiu paros metu pagal KET.Ar pestysis ar vairuotojas cia visiski begalviai beprociai.“

„galu gale ar prades pestieji elgtis atsakingiau ,kas lengviau sustabdyti auto ar paprasciausiai ja praleisti ,kodel anais laikais nuo mazens buvo kalama i galvas kad reikia automobili praleisti ,o ne pulti i gatve net neziurejus ,nesvarbu kad pesciuju pereja ,o dabar apverte atvirksciai ,jei pereja tai galima pulti uzsimerkus ,vairuotojas sustos,bukit atsakingi ir viskas bus gerai ,nezalosit nei savo nei vairuotoju gyvenimu“

•••••

Automobilio vairuotoja(-s) DIENĄ (ne tamsoje) NESTABDYDAMA(-S) važiavo ant BEBAIGIANČIŲ EITI (ne įbėgusių) pėsčiųjų PERĖJA (ne neleistinoje vietoje) JAUNUOLIŲ, vieną jų KLIUDĖ ir PASIŠALINO.

Ką apie tai mano skaitytojai?

„Už tai, kad pėstieji nesidairo prie eidami per perėją – 500€ bauda, jei su telefonu rankoje – 1000€ bauda, jeigu ne per perėją – 1500€… manau, kad baigtųsi pėsčiųjų žūtys keliuose, nes dabar vaikšto gyvi lavonai ir jiems niekas neįdomu.“

„Uoj <…> neverkit tik zmogus zioply pagavo nepamate ir tiek neuzmuse gi, baudos uoj baudos nu ir kas kad israsys 500e ir teises atims bus tada gerai dziaugsites? Jum patiem kad atimtu tas teises ir <…> bauda gera kad zaksetumet nereiktu daugiau <…> proto“

„Idemiai perziurejus video pasimato kaip elgiasi pestieji perejose, prie perejos nei sustojo, nei pasiziurejo i kaire, eidamos per pereja net neziuri i ta puse is kurios automobiliai atvaziuoja. Ar nepazeide futbolininkes KET?“

„Viskas ok bet reikia ir patiems saugotis per gatve eini ne poilsio parku, o jei vairuotojas nualpo ir tada jus laukiat kol sustos auto , saugotis reikia nesvarbu kad eini perejoj.“

•••••

„Mano nuomone čia paties pėsčiojo neatsargumas. Pamatė perėją ir eina. Mašinos taip greit nesustabdysi. Kada jie tai supras ir neis į kelią neįsitikinę kad saugu.“
+
„Kada nuskins paskutini kegli, tada bus tvarka perejose.“

Daugiau

Recent Comments

  • Simonas on „I’ve had enough“ (Viktoras Bachmetjevas; 2016-11-10)
  • Eduardas Kriščiūnas on „I’ve had enough“ (Viktoras Bachmetjevas; 2016-11-10)

Recent Posts

  • Kvietimas į ataskaitinę asociacijos sueigą 2022-06-10
  • Eismo įvykis Kęstučio g. Vilniuje: partrenktas neelektriniu paspirtuku per perėją važiavęs vaikas 2021-09-28
  • Kvietimas į ataskaitinę asociacijos sueigą 2021-09-10
  • Įvažiuojamasis šaligatvis prie mokyklos Šiauliuose: „To norėjo bendruomenė ir žmonės iš artimiausių namų“ 2021-04-03
  • „Laimė – tai švariai nuplautas automobilis“ 2021-03-20

Categories

  • facebook (1)
  • kreipimaisi (7)
  • laiškai (1)
  • požiūris į pėsčiuosius (1)
  • publikacijos (2)
  • skaitiniai (1)
  • Uncategorized (6)

Tags

policija (1)

Archives

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org
© 2022 Lietuvos pėsčiųjų asociacija (LPA) • Built with GeneratePress