„Visai neseniai vienos gatvės Vilniuje gyventojai savo jėgomis kelyje nubrėžė pėsčiųjų perėją, kuri yra nelegali. Pasak Vilniaus miesto savivaldybės infrastruktūros vyresniojo patarėjo Arūno Visocko, tokia perėja neatitinka teisės aktų, nes nėra apšvietimo ir kelio ženklų, o tai klaidina vairuotojus ir pėsčiuosius. Be to, jis priduria, kad gyventojai visada gali patys inicijuoti pokyčius.
„Reikėtų informuoti savivaldybę apie jų pageidaujamoje vietoje norimą atsirasti eismo saugumo priemonę – ar pėsčiųjų perėją, ar šviesoforą, ar greičio mažinimo kalnelį. Visos priemonės, kurios įrengiamos, turi atitikti teisės aktus ir neklaidinti eismo dalyvių. Paminėta perėja (…) klaidina, ypač mažuosius dalyvius, kurie ja naudodamiesi mano, kad kelyje yra saugūs ir eina mažiau įsižiūrėdami“, – tikina A. Visockas.“
Ten, kur savivaldybė nėra atsakinga už kelius, už tai atsako „Via Lietuva“. Šios įmonės infrastruktūros palaikymo ir vystymo grupės vadovo Martyno Gedaminsko teigimu, įmonė dažnai sulaukia kreipimosi iš gyventojų apie poreikį įrengti eismo saugos priemones.
„Jeigu matome, kad galime įrengti greitas priemones, pavyzdžiui, atnaujinti kelio ženklinimą, įrengti papildomus kelio ženklus, tai reaguojame labai greitai. Jeigu prašoma rimtesnių priemonių, pavyzdžiui, įrengti naują pėsčiųjų perėją, trapecinius kalnelius, sankryžų pertvarkymus ir kitus elementus, tada vertiname jų poreikį. Atitinkamai pagal prioritetines eiles ir skiriamą finansavimą planuojame darbus“, – sako M. Gedaminskas.“