Pranešimas Vilniaus miesto savivaldybei dėl pėsčiųjų perėjos Seinų g. Vilniuje pertvarkos (2024-02-23)

2024-03-30

„DĖL ATSAKYMO PATEIKIMO
Atsiprašome dėl labai didelių fizinių ir juridinių asmenų prašymų, pasiūlymų ir nusiskundimų kiekio, žmogiškųjų resursų trūkumo, dėl atliekamų apžiūrų ir eismo analizės, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai.
Atsakydami į 2024-02-26 prašymą (Savivaldybės reg. Nr. A50-7823/24) informuojame, kad 2024 metų balandžio mėn. yra numatyti Seinų g. asfalto dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Atliekant šiuos darbus yra numatyta pertvarkyti ir šalia nereguliuojamos Seinų g. – Geležinkelio g. sankryžos esančią pėsčiųjų perėją.
Tikimės atlikus šios pertvarkos darbus, pakoregavus minėtos pėsčiųjų perėjos lokaciją, ji taps saugesnė pėstiesiems ir ties sankryža sustojusios transporto priemonės nebeblokuos praėjimo pėstiesiems.
Grupės vadovas Ilja Karužis“

↑ Atsakymas gautas pasibaigus 20 d. d. terminui (po 23 d. d.), bet užtat šeštadienį :).


2024-02-26


2024-02-23

Dėl pėsčiųjų perėjos Seinų g. Vilniuje pertvarkos

Sveiki.

2023 m. Lietuvoje ant pėsčiųjų perėjose užvažiuota 330 kartų (tik 99 iš jų tamsoje), 2022 m. – 331 kartą (tik 66 iš jų tamsoje).

Pagrindinė šių eismo įvykių priežastis – ne pėsčiųjų neatsargumas, ne vairuotojų negalėjimas sustabdyti transporto priemonę (dėl sveikatos sutrikimo, stabdžių gedimo), o vairuotojų nenorėjimas stengtis (vairuojant atidžiai dairytis, pastebėti perėją, nuspausti stabdžio pedalą) ir „gaišti“ dėl pėsčiųjų laiką (važiuoti lėčiau, sustoti praleisti) bei norėjimas jaustis pranašesniais už pėsčiuosius (kad investicijos į automobilį atsipirktų).

Seinų gatvėje prie sankryžos su Geležinkelio g. ne vėliau kaip 2012 m. įrengta perėja, kurią saugumo salelė dalija į dvi maždaug 12 ir 26 (dvidešimt šešių) metrų atkarpas, kvieste kviečia vairuotojus nepristabdant pravažiuoti prieš pat ja (perėja) einantį pėsčiąjį ar iš karto už jo; kartu ugdomas – ar palaikomas – įprotis tai daryti bet kurioje perėjoje.

Video: https://www.youtube.com/watch/BHkxqB4aqug.

Perėja turi būti skubiai pertvarkyta. Kol bus parengtas rekonstrukcijos projektas – galbūt laikinomis priemonėmis.

Informuojame, kad Lietuvos pėsčiųjų asociacijos (LPA) nariai netrukus pradės fiksuoti nuolatinį KET pažeidinėjimą, kuris šioje vietoje yra užprogramuotas nusikalstamai nemokšiškai įrengtos ir per daugiau nei dešimtmetį atsakingų už eismo organizavimą ir saugumą valdžios įstaigų nepataisytos infrastruktūros. Registruojant pažeidimus elektroninėje piliečių aptarnavimo sistemoje epolicija.lt skiltyje „Ar žinomas įvykio galimas kaltininkas?“ kaip galimai susiję asmenys bus nurodomi Vilniaus miesto savivaldybės Infrastruktūros grupės Eismo valdymo komandos vadovas Eduardas Garbovskis ir Saugaus eismo komandos vadovas Marius Maldeikis.

„Vairuotojui draudžiama įvažiuoti į pėsčiųjų perėją, kol pėstieji, kuriuos privaloma praleisti, neišėjo iš jo užimamos eismo juostos<...>“, – komentavo Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovas.“

„Nesustojimas prieš pėsčiųjų perėją, kai to reikalaujama pagal taisykles, užtraukia baudą vairuotojams nuo 60 iki 90 eurų. Taip pat gali būti skiriamas teisės vairuoti transporto priemones atėmimas nuo 1 iki 6 mėnesių“.

https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1622154/nepraleidus-pesciojo-galima-net-iki-pusmecio-pamirsti-vairuotojo-pazymejima

Pridedame 2024, 2023, 2012 m. darytas perėjos nuotraukas ir per porą minučių diskusijos metu vieno iš LPA narių nupieštą pertvarkos projekto eskizą.

Šis pranešimas ir visa vėlesnė su juo susijusi informacija bus publikuojama LPA tinklaraštyje: https://www.pestieji.lt/pranesimas-vilniaus-miesto-savivaldybei-del-pesciuju-perejos-seinu-g-vilniuje-pertvarkos-240223.

Taip pat pridedamame .pdf formato faile „Kopija“ pateikiame kvalifikuotu el. parašu pasirašytą pranešimo teksto kopiją.

Pageidaujame šiuo el. pašto adresu gauti pranešimo priėmimo faktą patvirtinantį dokumentą.

↑ 2024-02

↑ 2023-05

↑ 2012-07

↑ Eskizas

Leave a Comment