2024-12-19 įvykusiame Vilniaus m. savivaldybės eismo saugumo komisijos posėdyje pristatė Vilniaus m. administracijos Infrastruktūros grupės Saugaus eismo komandos vyriausiasis specialistas Andrius Strazdas.
„Remiantis „St. Batoro“ stotelių viešojo transporto paklausos keleivių tyrimų duomenimis, perėjos pėsčiųjų srautai
yra apie 10 pėsč./h, remiantis transporto srautų analize, automobilių srautai siekia 2000 aut./h.“
„Remiantis „Pučkoriai“ stotelių viešojo transporto paklausos keleivių tyrimų duomenimis, perėjimo vietos pėsčiųjų
srautai yra apie 2 pėsč./h, remiantis transporto srautų analize, automobilių srautai siekia 2000 aut./h.“
„Siūlymas:
Pagal PPOT 16 punktą aukštesnės saugos klasės tinkamiausia pėsčiųjų perėjimo per St. Batoro g. priemonė – šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja.“
„St. Batoro g. matavimo ruožai įrengti abiem kryptim po 1,5 km. Apima žymėtą pėsčiųjų perėją, nežymėtą perėjimo vietą ir dar arčiau
centro esančias autobusų stoteles, kur gali pėstieji išeiti į gatvę.“