„Vilniaus apšvietimas“ dirba prie Antakalnio g. 2 (2025-03-12)

2025-03-13

Komentaras (pašalintas) po Youtube įrašu:

„P**** j*****, ji ką negalėjo į gatvę išlysti? Nejaugi ji nemato, kad žmonės dirbą, kam jiems trukdyti? Tu nesi tokia ypatinga. Kaip ji gali gerbti tokius žmones (ji jų žmonėm nelaiko) kai ji žino, kad nuo jų atlyginimo kiekvieną mėnesį yra nuskaičiuojami mokėsčiai, kad išlaikyti jos niekam tikusį, sušvinkusį ląstelių kratinį.“

https://www.youtube.com/watch?v=MzoaNi6r_tA&t=1s


2025-03-12

https://www.facebook.com/groups/LPAgrupe/posts/23935671972690010

Komentarai

Vilniaus miesto savivaldybė
„Reaguodami į susiklosčiusią situaciją, norime paaiškinti, kad siekiant tinkamai atlikti suplanuotus darbus, darbuotojams reikėjo laikinai nuimti mini ekskavatoriaus dalį ir ją padėti darbų atlikimo zonoje. Šis sprendimas buvo būtinas tolimesniam darbų eigos proceso vykdymui. Iki galo nepagalvota apie kliudymą judėti. Neįvertinti galimi sunkumai vežantiems vaikus vežimėliuose bei judėjimo negalią turintiems žmonėms.
Suprantame, kad laikinus nepatogumus sukėlė pėsčiųjų praėjimo užtvėrimas, tačiau Vilniaus apšvietimo darbuotojai visuomet pasirengę operatyviai reaguoti į situaciją ir padėti gyventojams. Kaip ir šiuo atveju, pagalba buvo suteikta – moteriai su vežimėliu buvo padėta pereiti tvarkomą teritoriją.
Ateityje planuojame imtis papildomų priemonių bei organizuoti darbus taip, kad užtikrintume sklandų judėjimą.“

+
„ir taip “iki galo nepagalvota” kiekvieną kartą dirbant pėsčiųjų zonoje 😢“
+
„Bukapročiai iš Vilniaus miesto savivaldybė, kurie gadinate savivaldybės reputaciją, esate girdėję apie Leidimų kasinėjimams ir aptvėrimams tvarką?
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/9f93f8e08d5a11eb9fecb5ecd3bd711c
Akivaizdu, kad ne, nes kitaip tokių nesąmonių nerašinėtumėte.
Praėjimus reikia užtikrinti VISADA!
—-
Užtikrinti sklandų pėsčiųjų ir dviračių eismą. Darbai atliekami vadovaujantis susisiekimo pėsčiomis projektų rekomendacijomis, aptvėrimai turi nekliudyti pėsčiųjų ir dviračių eismui. Aptvėrimo principus nurodo 27-30 rekomendacijų punktai.
Susisiekimo pėsčiomis projektų Vilniaus miesto savivaldybėje rengimo ir įgyvendinimo rekomendacijų tvirtinimo, nuoroda:
https://vilnius.lt/savivaldybe/miesto-ukis-ir-transportas/susisiekimo-pesciomis-projektu-rekomendacijos
Susisiekimo dviračiais projektų Vilniaus miesto savivaldybėje rengimo ir įgyvendinimo rekomendacijos, nuoroda:
https://vilnius.lt/wp-content/uploads/2018/07/duratu.pdf
—-“

„Povilo įdirbis nedingo, t.y. užtvėrimų tvarka neblogai reglamentuota, tačiau jos visiškai nesilaikoma.
Naujausias Gintauto Kazimiero Niauros Išradimas yra viską vadinti avarijų šalinimo darbais, todėl, anot jo, nebereikia nei praėjimų užtikrinti, nei leidimų gauti, nei rinkliavą mokėti.
Matydamas tokį atvirą melavimą nematau kitos galimybės, kaip tik fiziškai mušti acakingus tarnautojus.
—-
DĖL EISMO RIBOJIMO ANTAKALNIO G. 6
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Infrastruktūros grupė atsakydama į Jūsų užklausą dėl pėsčiųjų eismo dalinio apribojimo ties Antakalnio g. 6, Vilniuje, informuoja, kad laikinas dalies šaligatvio aptvėrimas ties pastatu, neuždarant pėsčiųjų eismo Antakalnio gatvės šaligatviu, įrengtas dėl pėsčiųjų saugumo dėl susidariusių varveklių.
Atkreipiame dėmesį, kad nuo pastatų ir daugiaaukščių namų stogų nukarę varvekliai kelia grėsmę praeiviams ir automobiliams. Vilniaus miesto savivaldybė ragina namų savininkus ir namus administruojančias bendroves, daugiabučių bendrijų pirmininkus nedelsiant pasirūpinti savo pastatų saugumu ir nudaužyti varveklius, pašalinti nuo pastatų stogų sniego sankaupas. Darbus būtina organizuoti aptveriant pavojingą teritoriją, kad sniego sankaupos, ledo, šlapio ar sušalusio sniego masės nesukeltų pavojaus praeiviams.
Paaiškiname, kad pagal Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-02-17 sprendimo Nr. 1-876 „Dėl vietinės rinkliavos už leidimo atlikti kasinėjimo darbus Vilniaus miesto savivaldybės viešojo naudojimo teritorijoje (gatvėse, vietinės reikšmės keliuose, aikštėse, žaliuosiuose plotuose), atitverti ją ar jos dalį arba apriboti eismą joje išdavimą nuostatų patvirtinimo“ priedo III skyriaus Rinkliavos lengvatos punkto 11.4. nuostatas, kai likviduojamos avarijos rinkliava nerenkama.
Patarėjas Gintautas Kazimieras Niaura
—-“


2025-03-12

„Su vakarykšte Kovo 11-ąja!

Per 35 metus nuėjom šlovingą pažangos kelią ir sukūrėm klestinčią europietišką demokratinę valstybę.

Deja, vis dar pasitaiko smulkių negerovių.

Išspręskime jas.

2025-03-12.

Pasikalbėjau su vežimėlį stūmusia moterimi, kurią prieš tai buvau aplenkęs ir kurios palaukiau prie užtvaros. Norėjo labai nedaug – kad pakeliui Antakalnio gatvėje būtų buvęs informacinis ženklas su pasiūlymu apvažiuoti darbų zoną, pavyzdžiui, K. Būgos gatve.

Nėra JOKIŲ informacinių ženklų, nekalbant apie tokias papildomas priemones kaip pėsčiųjų eismui atitvertos važiuojamosios dalies juostos, tilteliai per griovius, laikini pandusai ir pan. Nors didelė miesto įmonė {1} tvarko troleibusų kontaktinės linijos stulpus – strateginiai darbai, turėję būti suplanuoti prieš mėnesius.

Moteriai „persikėlus“ pasikalbėjau su darbininkais. Jie, žinoma, atmetė bet kokią mintį apie savo atsakomybę ir galimybę jiems patiems kaip nors pagerinti sąlygas pėstiesiems; vienas beveik priekaištingai nurodė, kad „laiptais galima apeiti“ – lyg kolega tik ką nebūtų nešęs vaikiško vežimėlio. Aš iš esmės sutinku, kad atsakomybė ne darbininkų, jie vykdo įsakymus. Bet „paprasto žmogaus“ abejingumas ir neiniciatyvumas nuvilia – tarkim, man iš karto toptelėjo patraukti vienintelį įmanomą siaurutį praėjimą tarp mašinos ir gatvės atitvarų blokuojantį miniekskavatoriaus kaušą; jiems ne.

Vienas kelis sykius pakartojo: „Viską jie žino“ – t. y. vadovybė žino apie problemas, su kuriomis darbininkai susiduria įmesti į neparuoštas DARBUI MIESTE vietas, ir priekaištus, kurių šiems tenka klausytis.

2019-08-13 tuometinis VMS administraciijos direktorius pranešė Lietuvos pėsčiųjų asociacijos ir kitose FB grupėse {3}:
„šiandien pakvietėme virš 50 Vilniuje su infrastruktūra dirbančių įmonių, tame tarpe ir savivaldybės įmonių grupės, atstovus, kad pristatytume jiems Susisiekimo pėsčiomis projektų rekomendacijas, kurias rengėme kartu su Lietuvos pėsčiųjų asociacija ir Lietuvos dviratininkų bendrija.
Trumpai pristatysime standartą, padiskutuosime ir pabandysime atsakyti į kilusius klausimus, prašysime grįžtamojo ryšio.“

Buvo tam tikras įdirbis, bet viskas dingo.

Viską reikia pradėti iš naujo.

„Vilniaus apšvietimui“ vadovauja Andrius Deimantas.

Andriau, pradėkime nuo Jūsų.

•••••

{1} „UAB „Vilniaus apšvietimas“ 100 proc. akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybei.“
https://www.vilniausapsvietimas.lt/struktura

{2} https://www.statybunaujienos.lt/naujiena/Vilniaus-apsvietimo-vadovu-tapo-Andrius-Deimantas/17223

{3} https://www.facebook.com/padeti.vilniaus.savivaldybei/posts/440063123267718

↑1

↑2

↑3 Prie Danijos ambasados. Miestas turi būti patogus ne dėl to, kad svečiai iš užsienio pagirtų, tiesiog įdomu, ar danai patiria kultūrinį šoką.

↑4 Kiekvienoje rodykle pažymėtoje vietoje vykdomi kontaktinio tinklo atramų keitimo darbai.

↑5 K. Būgos g. kaip galimas (nors ir tolimas) apylankos maršrutas.

↑6 https://www.statybunaujienos.lt/naujiena/Vilniaus-apsvietimo-vadovu-tapo-Andrius-Deimantas/17223

↑7 https://www.youtube.com/watch?v=MzoaNi6r_tA

https://www.facebook.com/groups/LPAgrupe/posts/23935671972690010

Leave a Comment