Vytautas Zelianka: „Ši vakarą čia žuvo žmogus“ (2025-10-12)

2025-10-11

„Prieš porą metų šitos nuotraukos pagalba bandžiau pasakyti kokia bloga yra eismo saugumo padėtis, o Vilniaus miesto ir Vilniaus rajono savivaldybės nesutaria dėl to kas atsakingas.
Ir štai rezultatas.
Ši vakarą čia žuvo žmogus.
Pėstysis.
Nes biurokratinės procedūros nesuveikė, biurokratai nesutarė ir nieko nebuvo padaryta, kad grėsmė būtų bent sumažinta.
Gyveno, džiaugėsi, tikėjosi, kūrė planus.
Ir nieko nebebus.
Tik grėsmė liko. Kitiems, nieko nenutuokiantiems.“

https://www.facebook.com/vytautas.lazdynai/posts/pfbid068G81Jcsa8Na6t9g6L5yxpJFiSp5DXEwtEJ3jh4zDjPVcDu3pbpamxaNNeT4bavml

KOMENTARAI

„Tiesiogiai buvo informuoti sie asmenys.
Dzeralda Meizelyte buvusi vilniaus miesto sav. tuometine Vicemere. Buvo padarytas susirinkimas pazadeta buvo ieskoti galimybiu tada po kurio laiko informavo, kad pasikeite pareigos ir sekantis kuris buvo informuotas
valdinikas tiesiogiai buvo informuotas vilniaus miesto dabartinis vicemeras Andrius Andrius Grigonis
Man idomu kiek dar turi atsitikti avariju sioje atkarpoje kad kas nors imtusi irengti 1km. Saligatvio arba bent nors kiokia nors sauges ejimo zona. Primenu siai dienai 1kvadratas pesciuju tako pilno irengimo kainuoja 50÷60e. Gerai dar bortai ir papildomas gruntas.
Nezinau man nesuprantama kodel skiriami pinigai zujunu gatves geram eksvaltui pakeisti nauju, o sale esancioje gatveje nieko nedaroma ir galiausiai toje pacioje zujunu gatveje jau buvo avarijos ir vistiek nera pesciuju tako ir elementaraus apsvietimo.“

„Kaip tik praeitais metais pildžiau “Tvarkaumiestą” dėl šios vietos (tiksliau ties Kriaučiūnų stotele). Gavau atsakymą, kuris tikrai rodo, kad čia jokio prioriteto nėra:
išnagrinėta
Eismo organizavimo priemonės
Kriaučiūnai, 06283, Lithuania
2024-12-18 11:27:22
Reikia apšviestos pėsčiųjų perėjos ties Kriaučiūnų stotele. Didelis transporto intensyvumas kelia grėsmę pėstiesiems kertant gatvę.
Atsakymas
Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas. Informuojame, kad pėsčiųjų perėjos įrengiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2020 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. 3-487 patvirtintomis Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklėmis, kuriose nurodytos pėsčiųjų perėjų įrengimo / atnaujinimo sąlygos, apribojimai, parametrai ir kiti reikalavimai. Vadovaujantis šiomis taisyklėmis Jūsų nurodytoje vietoje pėsčiųjų perėjos įrengimas negalimas. Būtina visos sankryžos rekonstrukcija. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, planuojant tiesti, rekonstruoti gatves ar jų atkarpas būtina parengti techninį projektą. Gatvių į-rengimo/rekonstravimo poreikis yra didžiulis. Apgailestaujame, tačiau artimiausiu metu pagal miesto planus užsakyti techninio projekto Čekoniškių-Gavaičių-Papiškių sankryžos rekonstrukcijai nenumatoma.“
+
„identišką atsakymą gavau dėl perėjos įrengimo ties stotele prie Šilo, Zujūnų g. Įrengė dvi VT stoteles, bet kaip saugiai kirsti kelią – nesugalvojo.“

„O jeigu aš negyvenamoje saloje gyvenu Vilniuje? Į kurią savivaldybę kreiptis dėl tilto? Nu kiek galima plaukti su valtele? Esu ubagas, gyvenamo ploto neįperku civilizuotoje Vilniaus dalyje, bet mėgstu gamtą, turiu tris vaikus, žinojau prieš pirkdamas salą, kad reikės juos vežioti į mokyklas, darželius, bet gal patarsit kam pasiskųsti?“

„Šioje kelio pusėje iškart už sankryžos stoja autobusai, bet tos vietos , kur jie sustoja vadinti autobusų stotele neapsiverčia liežuvis! Kaip suprantu ten Vilniaus rajono savivaldybės atsakomybė…“

„Tai dabar kiekvienam kampe saligatvius daryt? 😃 anksciau zmones be ju gyveno, maziau lekiokit ir nesiokit atsvaitus 😃“

„Ėjo kelkraščiu?“
+
„kol kas sunku pasakyti kaip tai nutiko“
+
„paziurekite I nuottrauka kur eina vaikai I nekis jokiu klausimu. Cia buvo laiko klausimas kada ivyks nelaime. Toje vietoje vaziuoja kiekviena ryta vaziuoja vaikai I mokykla nors atstumas tik 1km. Ir pestute nueiti uzima apie 15min..“

Leave a Comment