2021-03-09
Čia pavyzdys, kad ne kiekviena žinia turi būti priimama už gryną pinigą.
Taip, Lenkija galų gale savo KET šiek tiek priartino prie Vienos konvencijos reikalavimų. Pakeitimai panašūs, kaip ir LT prieš kelis metus: pėsčiuosius reikės praleisti nelaukiant kol jie ryšis padėti koją ant važiuojamosios dalies, o vien pamačius, kad jie artėja prie perėjos.
Taip pat pakeitė itin keistą nuostatą, ir nuo birželio 1 dienos naktimis jų miesteliuose greitis bus ne 60, o 50kmh, t.y. toks, kaip ir dieną.
Ir, pagal geriausias postsovoko tradicijas, uždraudė naudotis telefonu einant per gatvę.
Tačiau straipsnio pabaigoje, panašu, prirašė niekų. Bent man neteko girdėti, kad LT perėjose nukentėjusių pėsčiųjų dėl panašios pataisos sumažėjo 40%.
https://translate.google.com/translate?hl=&sl=pl&tl=en&u=https%3A%2F%2Fwww.donald.pl%2Fartykuly%2FYfebxbTR%2Fprezydent-podpisal-ustawe-pierwszenstwo-pieszych-przy-wchodzeniu-na-pasy
https://www.facebook.com/groups/LPAgrupe/posts/4384490478234784
2021-03-08
2019-07-05
„Lenkija irgi bunda. Kiek suprantu, čia protestuojama prieš idiotišką nuostatą, kad praleisti per perėją reikia tik tada, kai pėstysis JAU yra ant perėjos.“
https://www.facebook.com/groups/LPAgrupe/posts/2789676174382897
Komentarai
„tai padėjai koją ant perėjos ir stoja visi, anksčiau juk ir pas mus taip buvo, ne tai, kaip dabar, reikia įsitikinti, kad saugu.“
+
„reikia suprasti, Lenkijoje vairuotojas neprivalo suėtinti prieš perėją, jei taip, tai blogai, žinoma.“
+
„Visose Vienos konvenciją pasirašiusiose šalyse privalo ir praleisti, ir sulėtinti.
Posovietinės šalys tiesiog vis dar nespėjo savo teisės aktų suderinti su 1968-ųjų konvencija.“
„Ar cia nera tiesiog nesupratimas istatymo? Ta prasme anglijoj kiek suprantu tas pats, bet tai tik reiskia kad vairuotojas kaltas del vieno pazeidimo jei tu ant perejos, o kitos kategorijos jei ne.“
+
„Nemanau, kad nesupratimas. Kitame straipsnyje yra pateikta statistikos:
https://r-scale-bb.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-content/m/p2/i/be3e9d3f7d70537357c67bb3f4086846/f4648117-cef5-4e77-8484-ed7d662a6703.png?salt=A738BFBCA1354C171D7400C7A3DE6EAD&token=0F3EF241B39C84EA947FAED936671C4D9D829F26F49B07EA6243324F81B25A9AFBC0EE4DC366CB21CAD969BB0251ABFB7552B7D13F4030824337A30DBD810719E19A3A56BA196DAD01B9F496F840EBCFC674DB593A2D2CBEC1CD4232822DA72402E70037FC792724940AE664B8EE492C33A793C34AFAC6A220882888601E4319&type=1&quality=80&srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=616&srch=2000&dstw=616&dsth=2000
Pėsčiųjų mirtingumas. Pėsčiųjų mirčių skaičius milijonui gyventojų. Pirmas stulpelis – šalys kur pėsčiųjų pirmenybė prieš įeinant į perėją, antras stulpelis, kur pėsčiųjų pirmenybė tik jau įėjus į perėją.“
+
„nepasitikiu grafikas, kur nenurodytas informacijos šaltinis. Ypač kelia abejonių metodika, kuria nustatytos šalys „be pirmenybės“.“
+
„taigi nurodytas. SEWiK. Kad ir kas tai būtų. Visas straipsnis čia : https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/sprawdzili-dlaczego-gina-piesi-w-polsce-i-dlaczego-tak-duzo-ls448866“
+
„O čia konvencijos reikalavimas ir visos ją pasirašiusios šalys. Netikrinau kuri iš jų susikūrė išimtis tam straipsniui, bet bent Lietuva konvenciją pasirašė be išlygų.
https://treaties.un.org/Pages/ViewDetailsIII.aspx?src=TREATY&mtdsg_no=XI-B-19&chapter=11&Temp=mtdsg3&clang=_en
Man atrodo, kad gana aiškiai parašyta kada vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius.“
+
„Na, neskaitau aš lenkiškai taip lengvai, kad analizuočiau tekstą, bet šį grafiką supratau 😉
Matosi, kad Lenkija turi konkurentų…“
+